CHYTNI BALANC - jak zvládat emoce a syndrom vyhoření pomocí kontaktu s přírodou

Jak pracovat s vlastními zdroji a dary, aby člověk nevyhořel?

Ať už se bavíme o klimatu, ekonomice a nebo sociální polarizaci, tak zřejmé, že žijeme v dynamické době plné změn. Podle posledních výzkumů, pouze 16% učitelů na sobě nepociťuje příznaky syndromu vyhoření. Přitom učitel, který se cítí být v pohodě, vnímá své potřeby, je schopen pozitivně ovlivňovat klima třídy i regulovat rozrušeného žáka. A proto se zaměříme na váš balanc, práci se zdroji, tak abyste věděli, jak čelit toxickému stresu.

Pobyt v přírodě má zásadní vliv na snižování hladiny stresu, úzkosti a práci s těžkými emocemi. Vydáme se ven, budeme zkoumat, jak využít terapeutických účinků přírody a rozvíjet všímavost k sobě (smyslům i tělu), což nám pomůže rozpoznat vlastní zdroje a nalézt tak udržitelnější "styl výuky".

Cílová skupina: 

  • pedagogové
  • sociální pracovníci
  • pracovníci organizací a firem pracujících pod zátěží